26 أكتوبر 2007

النشرة



هالة سرهان عملة نفسها صاحبة قنوات و برامج هيا يدوبك بتشحت عشان تجيب جمهور انا لو شفتها مش حقولها حاجة بس حقول في سري يا رب يخدك و يريهنا


يا عم متقلشي انك تتحدى الملل انت تجيب الملل زات نفسه لا و مشعلقلي سواق التاكسي في الصحرة و ضرب الرجل الي كان اعد يقول نكت في الشارع ده لو انا شوفته حرمي نفسي في البحر





ولا الي بوسي عملته و فاروق الفيشاوي و وفاء عامر قال عفريت القرش انت تتمل لما تشوف المسلسل انا بس اتفرجت على المسلسل عشان التالت بنات


صدفة:شيري


داليا ابراهيم:شيماء


مروى عبد المنعم: شهرزادانا كنت عايزة اتكلم عن مسلسل يتربى في عزو بس حبيبتي شهروزة تاني بوست على طول بس كلامها كله صحيح مية في المية 100 .100

نور الشريف ده طبعا استاذي و ابويا و مامتي و اختي بس بالزمة تسيب لوسي و تبس لساندي ده يبقى ظلم الظلم
فيلم عصابة الدكتور عمر فيلم كوميدي جدا بس في سرقة كتيرة اختي بقيت تحسس على موبايلها كل شوية فيلم لا يوعوض ادخلوا و اسرقوا و فتشوا و كلوا

كانت معكم بنوتة بنوتة من الاسكندرية

4 Comments:

  1. mohand said...
    السلام عليكم

    متكلمتيش ليه عن محمد صبحي طيب؟

    اهو برضه استاذنا
    safa7_karmooz said...
    كلامك حلو

    بس الفونت مش حلو خاالص..:(
    بنوتة said...
    mohand
    سورري ولاهي اصل انا مشفتش المسلسل بتاعه
    safa7_karmooz
    معلش ولاهي اصل انا لسه حطة التمبيليت ده امبارح
    Unknown said...
    ازيك يا كميل ؟ :))))))))

    الكلام على فكرة لونه مش واضح غيريه عشان اعرف أقراه

    و أنتى ازيك عاملة أيه ؟

Post a Comment