11 أكتوبر 2007

مذاكرة مذاكرة قرفت مذاكرة كل شو ية مذاكرة و دروس و امتحانات
انا حاسة لو قلتها مش حتيجوا مدونتي تاني بس خلاص سبنا من الكلام ده المهم اشتريته لبس العيد و عملته الكحك خلاص بكرة اخر يوم رمضان اوعوا تنسوني ابقوا ابعتولي طبق في كحك همممم


انا الحاجة الوحيدة الابتسامة على وجوه الناس مش الحيرة و الغيرة و الحقد


انا عارفة في ناس حتقول يا سلام اكيد دي بتقول اي حاجة


لا بجد ده انا بقولوه من قلبي و انا بحاول اضحكم بأي طريقة


: مثل


و احد غبي قابل و احد غبي بقوا ازكية


هههههههه


بايخة


طب اسمعوا دي


مرة و احد اعد مراته فا مراته قلتلهه :قولي كلمة حلوة قالها : يا قطة قلتله : لا كلمة حلوة همم قلها : بسبوسة قلتله :لا كلمة تهزني قلها: انت طالق


هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

4 Comments:

  1. شبــ اون لاين ـــاب said...
    اولا مبروك ع الشكل الجديد لمدونتك اللى هى اكيد بتبين اد ايه انتى بنوته رقيقه

    ثانيا كل سنه وانتى طيبه و عقبال العيد اللى جاى تكونى خلصتى من المذكرات و الامتحانات

    و فين العيديه بقى

    بس حلوه اوى انتى طالق دى هههههههههههه
    بنوتة said...
    شب اون لاين اب

    انا مبسوطة تلوقتي علشان انتي ضحكت من النكتة

    حنتخالف شوية انا الي يدخل مدونتي يدخلها ببلاش

    هههههههههههه
    يا ريت تكرار الزيارة
    *
    و القادم....أجمل said...
    هههههههههههه

    و الله انك فعلا سكرة

    ربنا يسعد قلبك ياااارب

    بس قوليلي هنا

    مذاكرة و امتحانات

    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    بتوع ايه دول

    المهم كل سنة و إنتي طيبة

    و عيد سعيد ياااااااااااارب

    :)
    a Dreamer with feet on the Floor said...
    U seem 2 B so sweet,,,
    wish U luck.

Post a Comment