24 أغسطس 2007

تاج


انا دخلت مدونة بصدفة و بعدين لقيت المدونة دي اسمها سندريلا و بعدين لقيتها قايلة الى
حيدخل و يعلألي يبقى انا مررتله التاج

فا علقت

و هذا هو التاج

ما اسم مدونتك

بنوتة

صورتك و رمزها

الحرية و النطلاق

اكتر 6 اشخاص بتحبيهم

ماما - بابا - اختي - صديقتي الانتيم - واحدة اتعرفت عليها من المدونة بتعتها - ربنا

اكتر 6 حاجات بتكرهيهم

الانانية - الغش - الطمع - الكذب - الخيانة - الضعف

السفر بالنسبة لكي

استمتاع

بتحبي مصر

طبعا" جدا

انا امرره الى

عروس البحر - طأأن بس جنان - زنزانة - اسكندراوي اوي - شهروزة - طهقانة - شخابيط - ايمي الصوغنتوتة - حدوتة - انسانة - i m your mind - مؤمنة

11 Comments:

  1. Eman Eltaher said...
    بجد مدونتك جميلة
    انا بجد زعلانة انى اتأخرت كتير

    و ياريت كنت اتعرفت عليكى من قبل كده
    عشان بجد انتى شكلك عسولة اوى و مدونتك لذيذة و الله
    بس انا ليا تعليق بسيط
    انتى طبعا اجاباتك جميلة و فكرة التاج ف حد ذاتها جميلة
    بس لو هنقول اكتر 6 أشخاص بنحبهم
    فيكون ربنا اولهم و الله أعلم
    عموما
    أتمنى تكون ايمى الصغنتوتة دى انا
    هيا انا فعلا ؟؟
    و لا لأ؟؟؟
    هههههههه
    عموما يا قمر انا بجد سعيدة انى اتعرفت عليكى و اتمنى نكون اصدقاء بعد كده

    تحياتى
    بنوتة said...
    ايوة انتى يا ايمان الطاهر
    مؤمنه said...
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    ربنا يوفقك يا بنوتتنا
    على فكره انا علقت ع الموضوع الى فات أأسف على تأخيرى عليكى
    والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    بنوتة said...
    يا مؤمنة سورري نسيت احطك في التاج معن اني بموت في مدونتك سورري بجد
    اسكندراني اوي said...
    سلام الله عليكم

    يا بنووووووووووووته
    ازيك عامله ايه
    دا انتي موضباهالي بقى
    عاملالي فخ
    هههههههههههههههههههههههه

    ماشي عموما يا ستي انا جاوبت التاج ده مقدما من 22 يوم بس
    والدليل الولوه
    اقصد اهه
    http://eskndria.blogspot.com/2007/08/blog-post_02.html

    تحياتي ليكي يا بنوته وان شاء الله التاج الجاي عايزينه مفاجأه

    شاكر ليكي اهتمامك وانك فاكراني
    بنوتة said...
    كلك زوء يا اسكندراوي اوي
    تحياتي ليك
    غير معرف said...
    بجد شكرا جدا لكل الحاجات اللى حطيتيها ليا فى مدونتى

    و مدونتك رائعه ما شاء الله

    جزاكى الله كل خير
    مؤمنه said...
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    بنوتتنا الحلوه
    أنا أسفه مش هاخد التاج لأن المدونه بتاعتى عايزه أمشيها على نظام كده فما فيش وقت للتاجات دلوقتى
    جزاكى الله كل خير على انك افتكرتينى
    وفقك الله يا حبيبتى
    والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    عاشقة الوطن said...
    بنوتى الجميلة
    التاج حلو اوى ياسكر

    وربنا يوفقك ان شاء الله فى حياتك كلها


    مدونتك بقيت رقيقة اوى
    ايه الجمال والحلاوة ديه كلها ياقمر

    تحياتى
    بنوتة said...
    مؤمنة

    مفيش مشاكل
    لو عايزة تردي ردي لو مش عايزة برحتك

    تحياتي
    هانى نظير عزيز said...
    http://haninazeeraziz.blogspot.com/

Post a Comment