13 أغسطس 2007










كان في مرة اثنين بيحبوا بعد و بعدين الحبيبة قالت

الحبيبة قالت:مش احنا بنحب بعدينا يبقى تروح لبابا و تختبني منه
الحبيب قال :بس انا ماعنديش فلوس كفاية عشان اجيب شبكة و ترته و جاتوه دولت ممكن يفتكروني شحات و هما في الاخر الى يدوني فلوس ولا حاتة معايا فلوس للفرح
الحبيبة قالت :طب ايه رأيك نتجوز من غير فلوس
الحبيب قال :هههههههههههههههههههههههههههه ولاهي انت بتضحكي بس اوي اوي
طب بصي ايه رأيك نعد مع بعد و انت تقولي ايه عيبي و انا اقول ايه عيبك طب نبتدي بمين انت اوك
الحبيبة قالت :انت فقير وغبي و غرور و ماعندكش احساس
الحبيب قال :طب يا شيخة بدل ما انا فقير و غبي و غرور و معنديش احساس بتحبيني ليه
وبعد الحوار الساخن جدا الحبيب كرر انه يردهالها باسلبها الغبي
الحبيب قال :هاي يا حبيبتي انا عايز اقولك انت بقى صفاتك البراقة ايه رقم 1 غبية رقم 2 دلوعة رقم 3 غيورة رقم 4 قلبك مش حنين على الناس 5 انانية و طماعة رقم 6 لا يوجد دم
طبعا كا اي حبيبين كا نوا بيشربوا عصير مانجة الحبيبة قامت بخطوة دلقت عليه العصير مشت و هي مقموثة من حبيبها
و لما فكرت الحبيبة قالت :طب ما نبقى شحاين و نجيب فلوس اما دي حتة فكرة بس ايه كده
و قالت له و وافق و في النهاية
و بصراحة دي جوازة مش سعيدة خالص بالص

13 Comments:

  1. مؤمنه said...
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    انت عايزه تقولى ان الشحاته بقت أسهل حاجه فى مصر
    طب أرجوكى ياريت تسترى ع الخبر دى أصل كل الحبيبه من بكره الصبح تعمل كده
    دى ايحنا فى مصر
    عاشقة الوطن said...
    السلام عليكم

    ازيك يابنوتة ياقمر

    هما الاتنين اتخانقوا مع بعض بس فى الاساس كانت الفلوس السبب


    ربنا معاهم
    saso said...
    :)
    يعني كان لازم تفتح السيرة دي
    عيوب ايه مش وقتها خالص

    الحدوتة تعلم الاطفال الحلوين يا يشحتوا يا سكتوا خالص وميجيبوش سيره الجواز

    :S
    عروس البحر said...
    بوست بيضحك
    اسكندراني اوي said...
    دي جوازه ايه المهببه دي

    بس تصدقي كده يعدو من الفقر بسرعه الصاروخ
    momken said...
    اشمعنى هما يعنى مايشحتوا دى الدول بتشحت
    انا اعرف شعب بحاله عايش على الشحاته فى بلاد واء الواء وبلاد تركب الافيال
    وبعدين الحقيقه انا شايف ان ابطال قصتك نموزج موجود وكتير اوى اوى فى مجتمعنا
    بس الفرق ان الى عندنا عندهم مامى وبابى بيصرفوا عليهم
    انتى دمك شربات
    تحياتى
    بنوتة said...
    momken


    انا ما بحبش اتايق حد بس انت نرفزتني

    خلاص ما تبقى شحات زيهم
    لو انت عاوز يعني انا مش منعاك
    بنوتة said...
    عروس البحر

    ميرسي على تعليقك
    بنوتة said...
    مؤمنة

    كل واحد بيكتب بوست من دماغي
    يعني عادي
    Hadota ... حدوتة said...
    السلام عليكم
    بنوتة العسولة
    دمك خفيف يا مضروبة يخرب عقلك


    انتى الحروف عندك ضايعة خالص بس تقريبا دا لزوم الشغل


    طب طالما هما مش طايقين بعض كده قاعدين مع بعض ليه


    وبعدين مش خسارة العصير


    عموما اللى بينهم دا مش حب
    دا تمثيل


    وانا شايفة ان كل واحد يروح يشحت لوحده احسن ما يتخانقواعلى الايراد اخر الليل ويولعوا فى بعض


    تحياتى
    دى اول زيارة
    بس المدونة عجبتنى

    اتمنى نبقى اصدقاء

    شيلى الكلمة اللى
    منعلق وخلاص من غير مانكتب الكلمة دى

    انا عنيا بتوجعنى
    حكم السن بقى يابنتى
    مؤمنه said...
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    وتاضح من ردك ان انت فهمتى تعليقى غلط انا اخدت بوستك من وجهة نظرى انا وعلقت
    بس عادى يعنى
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    بنوتة said...
    مؤمنة

    انا ما فهمتش وجهك نظرك غلط
    انا مش عايزة اصل ادايق حد و كده
    بس ولاهي انا فهمت وجهت نظرك صح
    و انا بحب مدونتك
    و تحياتي ليكي
    مشكورين
    و ميرسي لاهتمامك
    و دخول المدونة
    اكتر من مرة
    و تعليق اكتر من مرتين
    و حصن ادبك
    و حصن ظنك
    و اسلوبك البريق
    و ادبك
    و تحياتي ليكي
    و مشكورين
    و المدونة دي محبوبة اوي اوي اوي
    ماشاء الله
    صاحب البوابــة said...
    بصراحة مدونة راقية

    اسعدني تصفح موضوعاتها

    تحياتي

Post a Comment