12 سبتمبر 2007

*** تحذير هام ***


رمضان مبارك ان شاء الله بكره رمضان شهر القرأن كل سنة و انتم طيبين انهارده انا حتسحر بألتلاجة كلها علشان انا بصوم مش عارفة بقى الشمس حتخف علينا شوية في رمضان و لا حتفضل ذي ما هي كده بس انل مش حقدر على كده اصل انا بعتش موتتتت و بذات لما نكون في الصيف و يعني لما يكون في شمس بس انا برده اشتقت للشتاء بس انا يا خسارة رمضان عندي حكون في المدرسة و كده بقى و يعني حاجات من دي بس انا وحشني اكل رمضان ذي مثلا
القطايف و الحلويات و كلمة الناس الحلوة الي بتتلع من فمهم

كل سنة و انتشي طيبة يا اختي
اصدي
كل سنة و انتي طيبة يا حبيبيتي

كلمة الناس الحلوة و اغاني رمضان ذي حلووو يا حلووو رمضان كريم يا حلوو

و اغنية طفل بريئ بيقول حلوو يا حلوو رمضان كريم يا حلوو

و بتاع الفوانيس لما يدي فانوس للطفل و ابتسامة الطفل تكون على وشه 900 سنتي


*** تحذير هام ***

انا ده اخر بوست ليا عشان رمضان جاي و كده و عشان مدرستي و كده فا حاغيب كتير و اوعدكم لما تيجي اجازة نص السنة حاجي و اكتب بوستات و اتابع المدونة انا حعمل ده كله ابتداء من يوم 16 لأن انا حدخل المدرسة يوم 17 فا يعني يوم 16 حجهز نفسي


عفوا مفتوح المدونة الي يوم 16 فقط بعد كده مغلق حتى اجازة نصف العام
**************
***********************************

9 Comments:

  1. ولــــــــــو said...
    خساره انا حظي وحش كده اول ماالاقي المدونه اللذيذه بتاعتك دي تقومي ماشيه
    ينفع كده
    على العموم بالتوفيق وان شاء الله يكون سنه دراسيه كويسه
    ف انتظارك بعد فتره طويله شويه بس انشاء الله انتظر
    فمدونتك تستحق الانتظار
    عاشقة الوطن said...
    السلام عليكم

    ازيك يابنوتى ياحلوة
    وحشتينى خااالص
    كل سنة وانتى طيبة ورمضان كريم
    وهتوحشينا اوى وهتوحشنى زيارتك لمدونتى وهيوحشنى المواضيع بتاعتك الجميلة والرقيقة
    وربنا يوفقك ياقمر فى المدرسة وتكونى من المتفوقين
    ومن الاوائل يااارب

    وابقي طمأنينا عليكى ان شاء الله

    كل سنة وانتى طيبة ياسكرة
    بنوتة said...
    ولو

    ميرسي ميرسي بس انا ان شاء الله ممكن اكتب بوست يا اما يوم 13 او 14 او 15 ماشي او 16 بس 16 احتمال صغير و كا سنة و انتلء طيب
    ***********************************
    عاشقة الوطن

    يا حبيبتي انا بموت فيكي و كل سنة و انتي طيبة
    mohand said...
    السلام عليكم

    كل عام وانتم بخير واقرب الي طاعه الله

    تقبل الله منكم صيامكم وقيامكم

    تحياتي
    ونسألكم الدعاء
    غير معرف said...
    كل سنة وانتى بألف خير
    وجميلة ورقيقة زى ما انتى كدة

    وشدى حيلك فى المذاكرة
    مش عاوزينهم يقولوا المدونين ناس فاشلة


    وكل سنة وانتى بخير

    ورمضان كريم


    حتوحشينى جدااااا

    أموااااة يا قمر
    نسرين - أمة الله said...
    السلام عليكم
    كل سنه وانتى طيبه
    وربنا يجعله خير على المسلمين اجمع
    DoMaLaYs said...
    كل عام وانتم بخير واقرب الي طاعه الله

    تقبل الله منكم صيامكم وقيامكم
    شبــ اون لاين ـــاب said...
    كل سنه وانتى طيبه وعايزين تذاكرى كده وتطلعى حاجه تشرف مصر

    يعنى ده اخر يوم ليكى وبكره حتحضرى نفسك يا خساره المدوه روعه ... بس متقلقيش احنا مستنينك فى الاجازه

    تحياتنا
    باربى
    الجوكر
    واحد مخه لاسع شويه
    ياسر مدني ...دينامو الإخوان said...
    أدعوكم لإبداء الرأي في فوازير رمضان الشعريه(خلق وصحابي)للشاعر وليد الرفشي
    ولا تنسوا
    1-المشاركه
    2-إبداء الرأي
    3-مقترحات

Post a Comment